6 September

Idag har jag planerat att åka till Håkantorp med valparna! Det skall faktiskt bli riktigt roligt de fyller 4 månader imorgon så det är hög tid att visa dem lite andra hundraser och låta dem komma med och träna för kommande utställningar. Jag hoppas bara att mina ben vill lika mycket dom mitt huvud! Jag har drabbats av benhinne inflammation men det är på bättrings vägen så jag hoppas att det fungerar, jag har lite känning efter dagens träningspass men men men ont skall ned ont fördrivas! Jag får nog bli lite bättre på att stretcha så blir det nog bra! Nu är det snart dax att åka till Vara och träffa psykologen som har varit till stor hjälp att få mig att förstå mig! Och det är inte lätt men det går framåt (tack och lov)vi hörs snart igen
//Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0