6 Mars

Yes! De är helt underbart!
Idag när jag var och handlade köpte jag en påse med Wine Gum men fy vad illa det smakade, det blev till spotta ut godiset!! Nu har jag fått avsmak på både godis och läsk, jag provade Pepsi Max för en vecka sedan och det smakade så illa att jag fattar inte att jag någonsin har kunnat tycka att det är gott. Så nu är jag av med Godis sug, läsk sug och rök sug. Jag älskar faktiskt mitt Nya lättare liv.

Jag har även varit iväg och ögonlyst Alice och det gick bra så nu åker hon och ja ner till skåneland!

Det blev ingen träning i dag, jag fick ta tag i städningen i stället för imorgon skall jag till Falköping och ta stygnen i munnen innan jag hoppar på tåget och åker söder över, men vem vet jag kanske återkommer med uppdageringar ang morgondagens händelser och sedan hoppas jag att allt var nu är borta efter denna dunder kur.

Sköt om Er
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0