5 Mars

I Söndags var jag med Camilla till Moheda på hundutställning. Det är alltid lika trevligt att träffa likasinnade hundtokiga människor. Men tyvärr kommer det att ta ett tag innan jag kommer att ställa ut våra hundar, pengarna räcker inte till och jag måste prioritera att få tänderna färdiga. Men idag har jag utmanat VBK Maria att ta oss runt Vårruset i Vänersborg den 9 Maj, de skall bli spännande att se om detta kan få mig att börja löpträna, att vara ute och gå fungerar ju fin fint och min runda är lite mer än 4 km så jag får väl börja jogga några minuter så fort jag ätit klart penicillinet. Nu var detta skrivit på prent så nu är det bara till att dra på sig jogging skorna och börja träna! Jag har ju även slutat röka för en tid sedan så jag är lite rädd att gå upp allt för mycket i vikt och jag lovade ju min lillebror att jag skulle försöka börja springa så nu får det bli så, jag har laddat ner en app. i mobilen som skall hålla ordning på hur det går för mig! jag skall se om jag klarar av att ladda upp mina framgångar här på bloggen, för vet Ni vad! Jag är faktiskt värd att lyckas, jag har kommit så långt tack vare min psykolog, min familj och mina vänner, så nu är det bara resten kvar, jag har en dröm och det är att hitta ett jobb som kommer att passa mig, jag har varit i kontakt med både Af och Fk och nu vill de att jag inkommer med läkarintyg om att jag ev kan klara av att börja jobba igen, så vi får se vad det kan leda till. Men man kan inte leva på gamla meriter det som har hänt har hänt och går inte att förändra utan det är här och nu som gäller och ärren finns alltid där men såren är inte öppna längre och det är så skönt. Jag återkommer med hur det går med träningen. Imorgon blir det ett veterinärbesök hos MinVet i Skulltorp då Alice skall ögon lysas inför parningen, hoppas på en riktigt fin kull med många små springer valpar i Maj.

// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0