3 Mars

Nu är tandskrället rotfylld och tandrötterna opererade och renskrapade så nu har jag stygn i munnen inte så trevligt, och inte är det trevligt att betala heller, rotfyllningen kostade en hel del och på onsdag när stygnen skall tas är det dax att betala för operationen. Nog är det bra konstigt att operation i munnen får vi betala själva men om det hade vare någon annanstans i kroppen hade det bara kostat som ett vanligt läkar besök?!
Nu har även en av våra tikar börjat löpa så till veckan blir det en resa ner till Skåne för parning, så vi kommer förhoppningsvis att få valpar under Maj med leverans i Juli. Så nu hoppas jag att det blir operation av bråcket ganska snart så att jag hinner läka ihop innan valparna kommer. Nu är det iallafall dax att gå ut i solen för hundarna vill ha sin promenad. Imorgon skall jag åka med Camilla till Moheda på utställning så det blir till att ställa väckaren i ottan imorgon.
På återhörande
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0