14 Mars

Idag fick det bli en morgonrunda med hundarna innan det blev dax att hoppa på tåget till Göteborg med Camilla alltid lika trevligt att ha en hel dag att älta operationens fram och baksida både när det gäller kost och allmänt välmående och visst vi har båda lyckats bra i våra liv och det är så himla skönt att ha någon som förstår hur det är att leva på lite mat och att bära runt på en massa överskotts hud! Solen sken på oss och vi njöt av god mat.. Jag fick även veta att "min kirurg" som skall operera mitt bråck skall sluta på KSS så nu måste jag ta tag i det så jag inte måste byta läkare jag fick ett sådant bra förtroende för Håkan han visste precis hur han skulle göra operationen för att resultatet skall bli så bra som möjligt, så jag har ingen lust att måsta byta bort honom.
Här kommer rundan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0