31/1

Igår var jag till tandläkaren och hon konstaterade att de fortfarande var fukt under tanden så hela varhärden är inte borta.Hon borrade ut och la in nytt bakteriedödande medel. Nu skall tanden vila inder ett par månader. Idag var jag till Skövde för inskrivnings samtalet för min bukplastik den 6/2, men efter nästan 9 timmar med olika läkar träffar provtagning mm beslutad läkarna att ställa in den, pga varhärd under tandën. De vågar inte riskera någon avstötning då de samtidigt skulle ha lagt in ett nät i buken där jag har mitt ärr bråck, suck så då är jag tillbaks till ruta ett. De skall ringa min tandläkare imorgon för att se hur och när de tror att jag skall vara frisk nog att få göra operationen. Just nu känns de tungt, men samtidigt vill jag inte riskera något! // Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0