4 Februari

Idag har det varit en trött Birgitta, jag lyckades inte somna förrän efter midnatt, och sedan vaknade jag vid 2 tiden av att jag hade en vansinnig hosta, så det var bara till att stiga upp och dricka honungs te, lyckades sedan somna om efter 3 och vaknade sedan av att Sören steg upp vid 6 tiden han skulle iväg och jaga med några arbetskamrater, men jag var för trött för att orka stiga upp och nästa gång jag tittade på klockan var den 10.30 gissa om jag blev paff. Inga hundar som hade väckt mig??? Så dagen idag har varit seg, men jag har ialla fall ingen feber. Imorgon skall vi på 6 års kallas då Sörens ena barnbarn fyller år, jag hoppas att jag inte blir sämre för jag vill ju så gärna kuna åka med. Men nu är det strax dax för sängen och jag kan lägga ytterligare en rökfri dag bakom mig, Natti Natti
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0