3 Februari

Idag blev det inte riktigt som jag tänkt. Jag skulle ringa tandläkaren för att kolla vad de hade kommit fram till men när vi kom hem från Skaras fredags shopping, men de hade redan stängt så de slutade nog redan efter lunch, typiskt min otur, jag hade ett litet hopp om att de hade beslutat att jag trots allt skulle få operera mig på måndag, men nu blir det inte så, jag får ta tag i telefonsamtalet på måndag fm så jag får ett besked, det är alltid lika jobbigt att inte veta hur lång tid det kommer att ta innan det blir dax igen. Jag kan bara hoppas att jag slipper en ny 9 timmars inskrivning, utan det kan räcka med den som nu är gjord.

Idag har jag varit vansinnigt röksugen, men det beror säkert på att jag inte är 100% frisk, och att vare sig tandläkaren eller läkaren ville skriva ut penecelin så att jag kan få bli frisk. Nu har jag ialla fall fått gnälla lite och det ör alltid lika skönt. Nu skall jag njuta av en härlig Fredagskväll med kära Maken.

// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0