20 Februari

Nu är tandläkarbesöket avklarat, ringde kl 7.00 och fick en akut tid till 8.50, så vi fick packa oss i väg och där fick jag veta att de som gör ont i överkäken är ett tandben som ligger blottad, de kommer att ta ett par dagar innan tandköttet har läkt ihop runt tandbenet så nu är det bara att äta värktabletter och penicillin så kommer det att vara bra till den 28 då tanden de öppnade för att släppa ut varet genom skall rotfyllas och den 29 skall de operera roten på den tanden och sedan får jag hoppas att de är färdigt med var och infektioner i munnen för den här gången så jag lan få göra min bråck och buk operation. När vi var klar hos tandläkaren åkte vi och hämtade Maria och Camilla sedan styrde vi kosan mot Mariestad och Anna för att titta på valpar, de är alltid lika mysigt, jag blev allt lite valpsjuk så nu hoppas jag att Nova börjar löpa så vi får lite valpar under våren. Nu är det dax att gå och lägga huvudet på kudden, de blev bara tre timmars sömn inatt, så nu hoppas jag att de kan bli lite sovmorgon imorgon.
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0