2 Februari

Idag fyller Alice's och Robbans valpar 1 år, så vi önskar alla valpar ett stort grattis!

Idag har det varit psykolog dag, det fungerar faktiskt jätte bra. Jag känner att jag börjar kunna lämna saker som hänt i mitt liv bakom mig och börja förstå varför jag har tröst ätit! Då menar jag inte att jag bara har stoppat undan händelser utan jag har bearbetat och försökt förstå vad det är som gjort att jag har tröstat mig med mat, och nu har jag ju även lagt ner rökningen, så det kommer med all säkerhet att poppa upp mer saker som jag måste våga titta på, men jag skall fixa det. Jag är inne på min åttonde dag. Jag är så himla stolt över mig själv!

Imorgon skall jag ringa till tandläkaren och kolla vad läkaren sa när hon ringde så jag vet vad jag har att rätta mig efter. Nu skall jag titta på Biggest loser och dricka en kopp Te.
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0