19 Februari

Idag har det inte varit någon trevlig dag!? Jag har troligen fått en rejäl infektion i min överkäke! Jag var ju och opererade ut några tandrester i Onsdags och jag har haft känning i överkäken och de har även varit en otäck smak i munnen så inatt har jag inte sovit som en prinsessa precis utan vakant av att de har spänt och varit otrevligt så idag har det inte blivit mycket gjort! som tur är har Anna och Maja varit på besök så jag har haft något som distraherat mig, så imorgon får jag ställa väckaren på 06.00 så jag är duschad och klar när de öppnar kl. 07.00. Jag återkommer med vad som händer med eländet i munnen, Nu är det natti natti som gäller
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0