1 Februari

Idag är det dagen efter......... Det känns riktigt jobbigt att inte få göra min operation som jag har väntat på under 2 år! Men eftersom jag tror att allt som händer har en mening så får jag tro det om detta med. De har ialla fall med fört att jag har slutat röka! Idag är det en vecka sedan rökstoppet, det var då de ringde från KSS och sa att jag hade fått operationstiden. Och lite får jag väll skylla mig själv. Hade jag tagit tag i mina tänder så som jag hade lovat mig själv så hade kanske inte detta hänt. Men nu är jag på gång och jag skall på min första undersökning på 20 år. Jag har ju alltid bara gjort det som varit akut, men nu vill jag inte få fler bakslag. Nu skall tänderna fixax så att jag kan få operera mig. Läkaren skulle ta kontakt med min tandläkare för att se hur länge de kunde tänkas ta att bli av med varet. Så nu är det bara till att öka på motionen för jag är livrädd att jag skall börja öka i vikt pga att jag har slutat röka, det får bara inte hända! Så nu har jag påbörjat att skriva en matdagbok i Shape Up som jag hittade i min mobil. Så det ända som jag nu behöver är en storvinst på lotto så att jag har råd att göra det bästa jag kan av mina tänder, för som gbp är det ju extra viktigt att ha bra tänder så jag kan tugga för annars är det risk att det blir koplikationer i tarmen. Nu är det dax att förbereda middagen till kära maken.

// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0