28 Mars

Nu var de länge sedan jag var här och skrev!? Jag har hunnit fylla år, de har varit Jul, Nyår, en Englandsresa med kära maken och goda vänner samt en valpkull!

Så hur mår jag nu egentligen?

De går upp och ner, jag har haft mycket att fundera över. 
Tidigare när Herr ågren har kommit smygande så har jag dövat de med att äta vilket jag inte kan längre så de har varit till att plocka fram monstren ur garderoben och konfrontera dem inte alltid lätt men ack så nyttigt. De är skönt att förstå vad de är som gjort att jag har mått dåligt och alltid känt mig annorlunda och utanför. Men när jag kan se på saker som har hänt i  liv mitt och förstå konsekvenserna av de hela så blir allt mycket klarare! De är också skönt att skriva av sig. Jag har även fått ny ADHD medicin som fungerar, de gör också saker lättare hade tidigare depå kapslar som skulle utsöndras i mage och tarm men efter operationen fungerade de inte som de skulle längre men nu känner jag mig mer tillfreds.

Jag tränar inte så mycket som jag borde vet inte varför, jag har alla förutsättningar , men jag kommer inte till skott, ifjol var jag jätte flitig och simmade med min kompis två ggr i veckan,  nu blir de bara promenader vilket är underbart skönt nu när snön är borta och solen har börjat värma.

Jag väntar nu på att få operera mitt bråck och på samma gång skall de ta bort mitt extra skinn på magen de skall bli jätte skönt att bli av med allt löst fladder, men kön är lång men innan sommaren skall jag få komma, (undrar bara vilket år de sa de aldrig).

Och sist men inte minst så är jag viktstabil sedan 4 månader och de är jätte bra då jag inte vill gå ner mer i vikt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0