8 Augusti

Igår fick vi finfint besök av våra Lysekilsvänner som hade varit och hämtat sin lilla Borderterrier valp lille Balder 9v gammal med små pepparkorns ögon, oj så söt! Idag vaknade vi åter till strålande sol tänk vad vädret kan påverka humöret! Dagen idag skall jag ägna åt packning, tur att jag skall köra bil så då kan jag lättare packa för alla väder! Jag har redan hunnit bestämma med några av mina älsta och bästa vänner att vi skall träffas de ser jag fram emot några har jag inte träffat på 10 år!! Oj vad tiden har gått! Ikväll blir det skytte på Svegeråsen och då skall jag få provskjuta en ny bössa så får vi se sedan om jag kommer att byta eller om jag kommer att behålla min gamla "Bettan" återkommer kanske senare med en rapport! Nu skall jag starta med strykningen sedan skall bilen städas och imorgon bär de av! På återhörande //Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0