3 Augusti

Ny dag! Med strålande sol och vårat lilla barnbarn har börjat gå! Ibland blir jag så jätte glad över ett telefonsamtal! De fick jag igår, vissa vänner står mig mycket nära, och hur låg tid de än går mellan samtalen känns de som om de var igår man sågs! Jag är inte jättebra på att ringa mina vänner men Ni skall veta att jag tänker på Er. De var ett tag sedan jag skrev något om min vikt, men de händer inget just nu och de är skönt, jag äter tydligen rätt trots att att jag ibland tycker att jag äter snask lite för ofta men de är ju klart att de blir inte mer än 2-5 godis bitar och de är ju inte speciellt mycket. Men de får inte bli någon vana! Vi har även köpt en glassmaskin så nu mer kan jag njuta av yoghurt glass, favoriten är vanilj med färska bär. Nu skall jag gå ut och hjälpa Sören att packa fågel! Må väl så ses vi snart! // Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0