2 September

En händelserik dag,
Vaknade kl 8.00 och insåg att jag inte skulle hinna gå min morgonrunda då jag skulle träffa Anna kl 10.00 så jag fick skjuta upp prommenaden tills jag kom hem. Han precis till tio Anna och Maja väntade på mig utanför VC. När vi var klar där var det lunch tid för mig och idag blev det kinaresturangen som fick besök, de hade en super god buffeé och jag mår så bra på kina mat(hoppar över de fritterade). Sedan  gick vi och tittade på lite kläder, jag är i stort behov av både byxor och tröjor inför hösten men idag fick jag inget napp. Skall försöka lura med mig Maria till lager 157.

När jag kom hem var det dags för dagens prommis och mitt på sträckan möter hundarna och jag en häst med ryttare, mina stackars hundar höll på att krypa ur skinnet, tack och lov är de lydiga och kom direkt så jag fick dem kopplade, och hästen var som tur var hur lugn som helst, annars vet jag inte vad som kunde ha hänt, så nu blir det morgon prommis framöver.
// Birgitta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0