5 September

Så var snart även denna helg till ände, I fredags åkte jag upp till Gränna där Lena hyrt en stuga, vi var och åt på en jättemysig hamnkrog med mycket trevlig personal där var det helt ok att beställa barnportion. Men nu var det ju inte för maten jag åkte utan Lördagens hundutställning, vi fick en underbar dag i strålande sol och stora framgångar för Lenas hundar BIR och BIS 3 slutade de för Zimon tikarna blev 2 och 4 bästa tik. De var jätteskönt att inte ha några hundar med mig utan bara sitta och titta!
Idag klev jag upp i ottan och gick till skogen med hundarna, de var bara 4 grader och jag behöver inhandla lite varmare kläder, men hundarna tyckte att de var ur kul att åter få springa i skogen.

Sören har idag fixat fönstren till våran entre, de blev jätte bra så nu kan vi sitta ute och njuta även om temperaturen skjunker.

Nu är det dax att lägga köttet på grillen. Må väl
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0