28 September

Så var det ett år sedan jag skrevs in på Carlanderska, vi var fyra kvinnor som anlände dit den 28/9 2009, och idag fick jag kallelsen till 1 års kollen den 14/10, så typiskt ett datum då vi är i Värmland på älgjakten! så imorgon får jag ringa och be om ett annat datum, de känns jätte trist att inte få träffa de andra men sånt är livet! Även denna morgon började jag med min härliga morgonrunda med hundarna men idag blev de inget gym, jag gymmade faktiskt i 1 tim igår och de är jobbigt men det känns jätte skönt efteråt. På eftermiddagen åkte Maria, jag och hundarna var till Anders och Liselott vi fick gratta Anders riktigt ordentligt, tänk att han fixade andra SM titeln i år med sitt finfina skytte STORT Grattis! Och ett stort tack för att ni plockade fram kameran.


// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0