25 September

Igår hade vi våran bröllopsdag, den firade vi med våra härliga vänner från Halmstad som kom upp under dagen, vi var ute i strålande sol och avnjöt vår hemlagade köttsoppa och ananaspaj. De hade med sig sina hundar och vi tränade på fågeltagningar, och Sörens lilla cockervalp fick en ny lekkamrat i en Norfolkterrier. Vilken underbar ras de är, vi får se om det kanske blir en sådan längre fram i livet? Men just nu är jag nöjd med mina springrar.

På kvällen åkte Sören och Jocke upp till Värmland för att röja pass till årets älgjakt, och jag avnjöt kvällen med att se på filmen Se upp för dårarna dårrarna stängs!

Vi har även varit och inhandlat nya jaktkläder till mig, de blev byxor, väst och jacka, så nu är jag klädd för att vara ute i skog och mark med våra hundar

// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0