20 September

Idag har jag varit på gymmet, de var faktiskt riktigt skönt, fast jag började morgonen med en härlig morgon pormenad med hundarna, jag har fuskat under 4 dagar och vips så kommer herr ågren och klänger på mig, men efter den sköna svängen med hundarna så kändes det bara bra, så nu är det slutfuskat om jag vill må bra, och eftersom jag är värd att må på topp så får jag vandra vidare varje dag! Fick sällskap till gymmet av Camilla och vi avslutade träningspasset här hemma med hemlagad köttsoppa kaffe och en bit kaka. Vi fick ett tips av Henrik som tränar regelbundet där att skaffa en pulsklocka för att maximera förbränningen, så nu får jag ut och kolla på nätet vad det är, tja även träningen verkar gå i teknikens fotspår men det kanske kan motivera mig att träna mer och då kan de vara en bra investering?Ikväll skall vi åka till Lidköping och titta på skjutdörrar till en garderob i hallen hoppas att den ser bra ut även i verkligheten som på fotot. // Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0