15 September

Tänk idag är det ett år sedan Sören och Jag var ner på informationsträff på Carlanderska helt otroligt vad tiden går och snart firar jag ett år som opererad. Min dagliga promenad genomfördes även imorse trots regn, känner mig riktigt stolt, får se när jag kan kravla mig iväg till gymmet, funderar på att ringa skjukgymnasten för att få lite hjälp med ett program som passar mig. Vi får se hur jag gör.
Hittade den här bilden och texten på en annan blogg och jag kunde inte låta bli att sno den för de är precis så här det är.
Hjärnspöken när spegelns refelktion inte överensstämmer med verkligheten.



// Birgitta

Kommentarer
Postat av: Mådde

ja du den bilden är bra

men för oss som är opererade är de oftast tvärtom

den tjocka i spegeln och den smala på golvet

så var de i alla fall för mej i flera år

ja ibland är de så nu oxå....

jag menar inte som anorektiker utan mer att vi inte förstår att vi faktiskt är smala

oj vilket svavel

lycka till i ditt nya liv

2010-09-24 @ 08:44:18
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0