14 September

Även idag var jag uppe i ottan, åkte med Maria och alla hundarna till Vilske skogen, blev en skön runda både för oss alla, men kanske våran Alice hade de roligast då hon lyckades få upp något och drog med skall i ca 5 minuter, inte vad jag önskade mig men som tur var så kom hon tillbaks självmant och sedan fick de bli koppel för den damen. På em blev det en tur till Skara då jag hade slut på min frukost, efter som jag fortfarande inte kan äta bröd gröt på morgonen så får det bli naturdiets proteindrink med choklad smak och just nu finns den på ÖB till hyfsat pris.

Nu skall jag strax ta en kvälls runda här ute och se om jag kan plocka in lite frukt från träden.
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0