1 September

Så var först höstdagen här enligt almanackan, en stålande dag som började med en rask promenad med hundarna i skogen på 50 minuter, de känns jätte skönt att ha kommit igång igen så nu gäller de bara att hålla i det och inte låta latmasken få fäste igen. Idag har det även varit ett läkarbesök på vårdcentralen och alla prover var toppen, så nu har jag inget att skylla på, så nu får det bli min skogspromenad varje dag och simning 2 ggr/veckan så blir det nog ordning på mig med, skulle tycka att de vore skönt att tappa de sista kilona och strama upp skinnet på kroppen lite, jag kommer aldrig att få en perfekt kropp men lite bättre skulle inte skada
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0