8 Oktober

Idag är det åter fredag, tänk vad veckorna rusar fram, hösten är här och på måndag är det dax för årets älgjakt! De skall bli jätte skönt att komma iväg och njuta av tystnaden i Värmland, Anna och David kommer att vara här hemma och sköta hus och djur, tack för att ni alltid ställer upp, ser fram emot ert besök imorgon så vi får bjuda på en försenad fest middag! Så idag har vi varit och handlat det jag inte kan vara utan, färskpressad jous och naturdiets drinkar och bars, samt Ica's flädersaft.  Nu skall jag gå och titta på köttsoppan som vi skall ha med oss!
Go kväll kära vänner // Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi alla önskar Er en god jaktlycka och en säker jakt. Har jag tur kanske jag kan sitta i morgon eller på tisdag på pass :D

Kram ha det bra till veckan



Gänget från Lilla Blidkulla

2010-10-10 @ 18:12:01
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0