7 Oktober

Och min namnsdag! Idag har jag varit till vårdcentralen i Vara och träffat min underbara ADHD sjuksköterska, kollat vikt och blodtryck, låg lite för högt i blodtrycket 130/90 så vi skall kolla det igen. Jag skall även få prova en annan medicin om socialstyrelsen godkänner mig för licenspreparatet då det inte fungerar med depåmedecinen som skall ligga i magsäcken 12 tim.
Jag har även försökt att få träffa kuratorn på KSS där de gör viktoperationer men se de gick inte för jag hade inte opererats där, känns konstigt för hon är den enda som kan patienter som gjort gastisc bypas op? men vi är hänvisade till öppenvården. Så tydligen är det bättre att de går åt skogen än att vi får hjälp? Men nu tänker jag inte låta de gå åt skogen utan jag har istället startat upp en självhjälpsgrupp för oss som känner att vi behöver lite eller mycket stöttning. Nu är det strax dax att lägga huvudet på kudden
// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0