23 November

Idag har jag varit på 1 års kontrollen fast de är nästan 14 månader sedan min op, men vi var på älgjakten när jag blev kallad så jag valde att åka ner med Camilla när hon hade sin 1 års koll, vi var 8 st som träffades och fick våra provsvar och gick igenom de år som gått, jag hade lite låga värden så jag skall ta om mina prover så får vi se hur de ser ut nu. De var spännande att höra hur de andra hade upplevt sin “resa” men vi var alla rörande överens om att det inte är en enkel resa och att det tar tid för kropp och själ att åter komma i balans men som de sa på Carlanderska så brukar de ordna sig under år två, och vi är alltid välkomna att ta kontakt med dem även fortsättningsvis och de känns jätte skönt.
Vi startade resan till Göteborg från ett snöigt Falköping Kl 10.00 och återkom 21.10 så vi fick en riktig heldag i Göteborg med shopping massor med god mat och trevligtrevligt sällskap jag passade på att shoppa en ny handväska medan de andra shoppade kläder.

Vi startade upp med lunch på Jensens Böfhus

Här kunde man äta en lunch för 49 kr passar utmärkt för en gbp opererad

och vissa avslutade sedan med efterrätt ur en tagsjälv glass bufeé

medan Camilla och jag nöjde oss med caffe.


och efter vårat möte på Calanderska blev de mer mat............. Pizza hut!

Tur att man kan dela på pizzan. Nu får det dröja ett bra tag innan jag äter ute igen för oj vad magen är uppblåst! Men oj vad trevligt de var och kul att få vara i Göteborg med någon som hittar.
På återhörande
//Birgitta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0