21 November

Idag har Jag och Camilla varit i Tidan och shoppat! Det blev två kjolar och en klänning i storlek 38 och en vinterjacka i storlek 36-38!!!!! Aldrig i min vildaste fantasi hade jag trott att jag skulle komma i dessa storlekar. För ett år sedan var jag själaglad om storlek 48 passade, och det gjorde den inte alltid!  På tisdag är det dax för 1års uppföljningen på Carlanderska för både mig och Camilla, de kommer att bli mycket spännande att höra vad de har att säga och få höra hur de gått för de andra som oxå är där på 1 års koll.
Nu i veckan skall Nova och Trolla få sina pass färdigställda för på Torsdag åker Liselott och jag med fyra hundar till Amsterdam för att delta i en vinnar utställning. Aldrig tidigare har jag åkt så långt för en utställning men det skall bli jätte kul, och en förtida 50 års present samt en resa som jag unnar mig själv efter ett års konstant viktminskning. Tråkigt bara att Matia inte kan följa med för den stackaren sticker till Egypten på Tisdag............. fast de är hon faktisk värd och vi kommer att få många trevliga resor till utställningar framöver.
Vi hörs snart igen
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0