15 November

Nu är jag i mål!! 13.5 månader har gått och jag har tappat 42.7 kg! och är för första gången i mitt liv “normalviktig” BMI under 25 och de utan att ha bantat! Och jag har uppnått mitt mål att få fira min 50 års dag som normalviktig och till de har jag faktiskt en månad till godo! De är en helt fantastisk känsla. Och inte nog med detta i går var Maria och jag till Falun på en utställning och våran Nova blev bästa tik och BIM och våran lilla Trolla blev 3;a bästa tik och fick cert på sin första utställning från juniorklass, så idag blir det till att fira.
// Birgitta



Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis snygg-Gittan!!!!! Så härligt att vara normalviktig, målet med hela resan på något vis.

Kram

2010-11-15 @ 14:41:06
Postat av: Anna

Va duktig du har varit och kämpat så!

Grattis även till en härlig utflyckt till Falunmed fina resultat!

2010-11-16 @ 08:16:10
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Pia

Grattis Birgitta!

2010-11-19 @ 10:24:43
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0