26 Maj

Idag har jag varit på återbesök i Lidköping jag skall fortsätta med hormonerna i 3 måndader sedan är det dax för nytt återbesök.
I övrigt känner jag mig lite piggar, vaknar faktiskt 06.00 av mig själv och somnar vid 23.00 och de känns jätte skönt att jag inte är så trött, kanske hormonerna hjälper till med detta. I övrigt har jag svårt att komma igång med mer träning, jag har en önskan om att öka min träningsdos men jag kommer inte till skott, tror att de är min adhd som håller mig till baka, jag är ständigt rädd att misslyckas, men jag försöker intala mig att om jag inte prövar har jag ju ingen möjlighet att lyckas, och nu kan jag ju inte längre skylla på min vikt, så jag får fortsätta att peppa mig själv till att jag kommer att klara av mitt mål.
Här hemma går renoveringen framåt, väggarna är målade i kök och matrum de blev jätte fin grön färg som jag är jätte nöjd med, och nu är även golvgipsen på plats och om allt går enligt planen så skall mattan komma på plats på fredag sedan är det bara att sätta möblerna på plats. Det skall bli jätteskönt att åter kunna sitta vi ett matbord och äta, de enda möblerna vi har just nu är två fotöljer. Men snart är vi i mål
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0