21 Maj

Igår var jag till läkare för att se hur jag mår! Jag fick lite hormontabletter och där kollade man även min vikt, och nu har jag tappat stax över 35 kg, inte undra på att kroppen och knoppen inte hänger med!! Vi var iväg på hundutställning förra helgen till vackra Skokloster däv våra hundar fick mycket bra placeringar, våran valp blev bästa valp i rasen och Best in show 3 och våran tik blev bästa tik, vilket jag är jätte nöjd med de var 93 anmälda i rasen. Maten fungerar fortfarande så där så mycket av tröttheten beror på näringsbrist men de skall bli bättre säger alla så jag tror på de. Vi har nu målat kök och matrum, och idag skall möblerna ut ur vardagsrummet för fortsatt målning och så hoppas vi att mattan kommer snart börjar bli lite less på att inte kunna städa ordentligt. Imorgon styr jag mot Borås och en ny utställning med två av våra hundar och de är första gången sedan operationen som jag åker helt själv.
// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0