10 Maj

Då hoppas jag att jag är tillbaks på banan! Denna vecka är det dax att börja simma igen efter 3 veckors uppehåll! Örat och skoskavet är läkt! Jag har även startat om med matklockan som ringer var tredje timme, så nu känner jag mig som skalman, hoppas att orken återkommer med klockan och bättre rutiner, de är bra både för min hälsa men även fär ADHD'n.
Jag har till dax datum tappat 34.6 kg, och har idag ett BMI på 27.2 och har 7.3 kg kvar tills jag är normalviktig de känns jätte skönt. Vi var på hundutställning i helgen och jag har aldrig fått så mycket possitiva komentarer, Ni skall veta att de värmer och hjälper mig när jag har jobbiga dagar, så Tusen tack alla vänner!
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0