8 Mars

I dag skall vi ner till Carlanderska på 6 månaders träff, skall bli jätte kul att träffa mina operations kamrater.
Sist jag skrev hade jag jätte stora ambitioner att börja träna men orken har inte räckt till mer än mina två simträningar, och att rasta hundar, vi får se om jag kanske lider av mågon brist eller om det är "vårtrötthet". Vågen står just nu still, men det känns bra att kroppen tar en liten paus, det har hänt förut och kommer säkert att hända igen, det är ju bara 10 kg kvar tills jag är normalviktig, så till sommaren blir det kanske kjol och linne istället för mysbyxor och t-tröja. Jag skriver igen när vi kommer hem från Carlanderska.
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0