24 Januari

Skulle inhandla ett Wii Nintendo men balansbräda men de var inte så enkelt, hittade ett på blocket och bestämde en tid med säljaren men han var oträff bar så det blev inget spel för mig just nu. har även kollat på affärerna men balans brädan är slut och träningsprogrammet med Jillian Michaels finns heller inte att få tag på så det är nog inte meningen att jag skall köpa det just nu. (jag försöker lära mig att inte fortsätta när något går mig emot det tar bara en massa energi)
Jag har varit i Linköping över helgen och shoppat nya kläder, det har varit jätte mysigt att vara hos Jenny,Gunnar och Linus, jag fick följa med på babysim helt fantastiskt att se alla små i vattnet helt orädda, vilken fantastisk start dessa barn får att lära sig simma. Detta har inneburit att jag har gått en hel del på hårt underlag och av det har jag fått vansinnigt omt i höften igen så nu får jag nog ringa sjukgymnasten i morgon och få lite tips på hur jag kan stärka upp musklerna kring höfterna, sedan får jag fortsätta att simma för de sliter ialla fall inte på höften, hoppas de kan hitta vad som gör ont,
Vi hörs snart igen
Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0