21 Januari

Jag är inte FET längre, ställde mig på vågen imorse och då har jag helt plötsligt tappat 0.8 kg och jag har ett BMI på 29.8. Jag har idag tappat 25.6 kg och har 15.5 kg kvar till ett BMI på 24.9 som är ett BMI där jag är "normal viktig". Så idag skall jag inhandla ett tränings tv spel så jag kan börja träna här hemma, det blir ett Nintendo wii och spelet wii fit med balansbräda känns skönt att ha nått detta delmål och nu är det bara att köra på. jag skall försöka simma 2 ggr i veckan och träna hemma minst 3 ggr i veckan, och så klart skall hundarna få sina promenader, hoppas bara att tröttheten inte lägger sig som ett hinder utan att träningen leder till mer ork och mindre trötthet. jag skall försöka rapportera om hur det går med träningen. Idag är det Torsdag och simning som står på shemat Imorgon åker jag till Jenny skall bli jätte roligt att träffa våran underbara Linus och jag skall få följa med på baby sim på lördag då Gunnar är bortrest. Stor kram Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis Birgitta! HA det gott hos Jenny å Linus å du vet dörren står alltid öppen här för dig :)

Kram ha en bra helg

2010-01-21 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0