19 Januari

Så har mer än halva Januari gått! Vi har haft den vitaste Januari sedan jag flyttade hit ner (10 år), riktigt härligt jag har faktiskt saknat skdorna!!??? men det kanske är tur att de inte kom med, jag har varit jätte trött eller rättare sagt helt slut och jag måste tvinga mig ut med hundarna och det blir bara korta svängar......, trodde allt skulle bli lätt och att jag skulle få massor med ork efter open, men som tur är har jag vänner som gjort denna operation och de säger att det är helt normalt, kroppen har vait i shock sedan operationen och att hormonerna löper amock i kroppen nu när kilona rasat! Just nu står jag still på vågen, men kroppen förändras för fullt! det var många år sedan jag kunde komma i de kläderna som jag har idag. Idag var jag faktiskt till badhuset och simmade 750 meter det känns jätte skönt och jag hoppas att orken skall återkomma fortare om jag rör på mig, så på Torsdag blir det en ny simtur, skönt att komma igång och jätte kul att jag får sälskap i basängen tror att det är lättare att komma iväg när det finns dagar och tider att passa. Efter simturen blev det lunch på Dagnys, jag visade upp "oprtstions passet" där det står jag jag bara kan äta minimalt med mat och då fick jag äta till barn pris jätte bra då kan man gå dit fler gånger för annars känns det hopplöst när man skall betala fullt pris och sedan bara kunna äta de lilla. Nu är det dax att fixa middag det blir kassler i ugn och kokt potatis. Vi hörs igen framöver Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0