8 Februari

Nu har det gått 4 månader sedan jag opererade mig, och inte en dag har jag ångrat mig. Visst finns det gånger som det är krångligare att äta så ofta som jag behöver, men för det mesta fungerar det jätte bra. I Fredags var vi hos Sörens barn barn på 4 års kalas och på Lördag åkte Jag med Anna och David till Stockholm för att fira min Mamma som åkt tåget från Nyland med min Far  för att träffa barn, barbarn och barn barns barn så att vi fick fira hennes 80 åtrs dag. Vi åt på en jätte mysig Italiens krog på Drottningatan där min bror bokat bord, jag åt en underbar hummer soppa, de andra valde fisk eller kött, på förmiddagen var vi alla hos min bror och hans sambo och de bjöd på en supergod smörfåstårta och vanlig tårta, jag smakade på båda och det gick bra. På Söndag morgon var det stora hotell frukosten, vi var 7 st som satt länge och njöt av olika bröd, ostar, korvar, lax mm mm mm. Själv höll jag mig till fruktbordet och kaffe maskinen men jag hade nöjet att ha tid att vara med mitt barbarn Linus medan de andra njöt av frukosten, så vi fick alla något att nuta av. När jag kom hem hade våran tik fått 6 valpar, vilken tur jag har som har Sören som tog så fint han om allt så jag kunde åka.

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som om du haft en jätte härlig helg. Det är du värd! Lycka till med de nya Ella barnen! Kram

2010-02-08 @ 18:10:49
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0