Sommaren 2010

Oj vad tiden har gått och inget bloggande! Tänkte göra en sammanfattning av vad som hänt........

Midsommar helgen firades med en massa goa vänner vi grillade och umgicks tyvärr var inte vädret på vår sida men de gick jätte bra att sitta inne och äta.



27 Juni kom våran underbara Maja tänk att jag har blivit Mormor igen! en riktigt liten rödtott så lik sin far.


Sedan har vi haft besök av våra tre yngsta barn barn

Linus i polen

Nova med Morfar

Nova och Jag

Nova hos Pappa Tommy

Maja träffar sin kusin för första gången

Vi har även varit på Novas Dop och Linus 1 års kalas tyvärr blev kameran hema, tror att jag måste köpa en mobil med bra kamera så kanske de kan bli lite mer bilder framöver.

Jag skall nu försöka skriva lite mer om min viktresa framöver,tänk vad ett år går fort. De är bra precis ett år sedan jag tog mitt livs viktigaste beslut att göra min gastic by pas operation och de har gått bra............. men ibland är det tungt, så jag vill passa på att tacka alla för allt stöd och alla vackra ord jag fått på resan, ibland är det svårt att visa uppskattning för alla fina saker ni säger till mig, för i huvudet är jag faktiskt fortfarande fet...........
Massor med kramar till Er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0