28 April

Nu har vågen stått still i en månad, och det kan ju faktiskt bero på att det inte blir någon träning, får vänta en vecka till innan jag kan börja simma, o smkavsåret har läka, igår när jag gick upp så kände jag att de var blött i skon och när jag kollade så hade blåsan gått sönder och de rann blod ur den trasiga blåsan. Idag är de en stor krater i hälen hoppas att de snart läker ihop så jag slipper gå till läkarstationen.
Men nästan alla säger att man någon gång hamnar på en platå dår vågen vägrar röra sig nedåt. Så jag få tro att kroppen bara återhämtar sig.
Igår var det skytte som gälde med våra vänner, de var en trevlig stund på skjutbanan.

Ikväll är det dax för apporterings träning i Vedum, det kommer som vanligt att bli jätte kul,
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0