24 April

Igår var jag och lämnade in jackorna Maria och jag köpte på Ullared för att trycka kennel loggan på dem skall bli jätte spännande att se hur det blir.
Annars har det inte hänt så mycket, jag har haft svårt att äta mår ofta illa, så tröttheten är större än vanligt, hoppas på att orken återkommer med värmen. Jag känner igen symtomen sedan Sören gjorde liia foten så även nu är det troligen stressrelaterat, jag hamnar i en ond sirkel med att jag vill göra mer än vad kroppen orkar, så nu har jag beslutat mig för att placera ut Alice och Linn på foder när det dycker upp ett lämpligt hem, så kanske det kan hjälpa lite. Nu skall jag gå ut och påta lite i trädgården.
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0