21 April

Idag har jag haft en date på striptisen med två män!!!! ;o)
Jag stämde träff med 2 träningskamrater på strippans parkering, men de valde att följa med mig istället för att gå in,  (kanske de berodde på att de inte var öppet)  sedan blev även Maria uppplockad i Falköping Idag har vi varit hemma hos Liselotte och tränat våra hundar, Vi var 5 ekipage två springrar en labbe och två flattar, vi tränade markering över mur, jätte nyttigt att skicka hundar på dålda apporter bakom muren, alla fixade detta galant, sedan var de linjetag något jag aldrig tidigare gjort men även detta gick bra för våra spaniels, så nu blir det till att ligga i hårdträning, och målet är att komma till start "grundprov" till hösten
// Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0