20 April

Idag har jag skjutit på skjutbanan, oj vad roligt de var, när vi kom fram tänkte jag inte skjuta, kände mig närvös o oduglig trodde jag inte skulle träffa en enda duva, men när jag tittade på de andra så blev suget stärre än rädslan att misslyckas, de här med självkänslan måste jag nog jobba på, vad skulle ha hänt om jag inte träffade de enda duva? ingen ting............ men mina hjärnspöken finns kva,r att jag inte kan, eller duger (suck). Tack Sören Anders och Liselott för Erat stöd och peppande, nästa tisdag återkommer jag, de var faktiskt jätte kul och jag blev mycket imonerad av Anders skytte där kan man se och lära massor.
// Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Visst är det kul att skjuta det har jag oxå kommit på :) vi har ju varit några gånger på skjutbanan och skjutit och det har gått riktigt bra, iaf sista gången. Så det blir nog Lars som får bli hundförare :)och han tränar för fullt med Boston för att kunna komma till grundprov i höst. Så ni kanske ses på proven. Jag tycker det är kanon skoj att skjuta både hagel och kula :D

Ha det gott och håll tummarna för oss den 8 maj att vi ska klara en del av uppskjutningen iaf :D

kram kram från oss alla

2010-04-22 @ 21:36:50
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0