19 April

Aldrig får man vara riktigt glad ;o(. Först skoskav och nu inflamation på hörselgången, så jag har simförbud i 3 veckor, så nu får det bli promenader för hela slanten, vill ju så gärna koma i form. Eller är det kanske så att min kropp försöker få mig att vila? Jag får väl gå lite lagom med promenader då! Imorgon skall Sören och jag åka till skjutbanan, jag har inte hållit i bössan sedan operationen så vi får väl se hur den passar mig nu! får avlägga rapport om hur det går imorgon. I söndags var jag på hundträning med ett gäng reterivrar, jätte kul var det att komma igång med hundträningen, och oj vad snabb jag har blivit nu när en massa kilon är borta:o) vi kommer att fortsätta träna på onsdagar på olika platser, det känns så roligt att vara igång igen, trots skoskav och hörselgångs inflamation.
// Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0