12 April

Så har det gått några veckor igen...........
Förra veckan var en riktig shopping vecka ;o) I torsdags lastade jag bilen med Anna Maria och Camilla och vi åkte till Ullared............. Mycket shopping blev det, jag blir lika förvånad varje gång jag provar kläder, att jag kommer i dessa små storlekar?????  Jag har gått från storlek 50 till 40-42 helt otroligt och såååå skönt på mindre än 7 månader och vikten fortsätter sakta men säkert nedåt har idag ett BMI på 27.6!?, och jag är evigt tacksam att jag gjort denna operationen även om det ibland kan vara lite kämpigt men de är de helt klart värt. Igår blev de inhandling av ett par gympa dojor så nu kommer det att gå fort när jag är ute och går, ser framemot denna underbara årstid som kommer, våren är helt underbar med grönska och knoppar, sköt om Er så hörs vi igen.
//Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Visst är det härligt med våren och all ny träningsinspiration. Jag önskar det kunde hända nåt med min vikt oxå gör vad jag kan för att hålla ungefär samma kaloriintag och motionerar med promenader, lite cykel och iforms träningsdvder men inget händer :( Men jag mår iaf bättre så lite positivt är det. Och snart blir det ännu mer promenader när jag börjar på lst igen i maj :)

Ha de gott hälsa och krama om alla! Vi hörs //Pia

2010-04-13 @ 18:37:56
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0