1 April

Nu har det gått 6 månader sedan min operation och jag har tappat ca 32 kg, och har 8 kg kvar tills jag är normalviktig!
Tänk vad det har blivit lätt att röra sig gå i skogen och tom städningen är lättare, men som med allt man gör finns en fram och en baksida, baksidan för mig är att jag är så himla trött och att jag fortfarande bara kan äta pytte portioner, men som vår dietist sa så är det mycket varierande hur mycket man kan äta och jag ligger på minimiintag och att min trötthet beror på det, så det är bara att försöka äta ofta så kommer det att ordna sig. Framsidan är underbar, tänk att jag kan ha normal stolekar på kläder, de är faktiskt riktigt kul att shoppa och prova kläder. När vi hade våran träff på Carlanderska hade vi tappat olika allt från 13 -30 kg och vi fick veta att de är väldigt individuellt hur mycket man går ner men ca 75% av övervikten brukar vara normalt sedan får man jobba för de sista kilona. Nu skall jag förbereda Påskfirandet med min kära Sören,  
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0