8 Dagar kvar

dag om en vecka skall jag läggas in! Tänk att jag till slut tog modet och bestämde mig  ;o) det känns så rätt. Har idag varit i Vara hos min underbara samtals partner K-G,  tänk att jag har haft en sådan tur att träffa honom, han har verkligen hjälpt mig i mitt "gråttande" ang min ADHD och jag börjar så smått förstå mina egna reaktioner, och känslor, tusen tack för att du hjälper mig så proffsigt, vi ses när jag kommer hen. Jag har även blivit antagen på en ADHD skola i Skövde, där jag skall börja i slutet av Oktober. tillsammans med 5-8 andra vuxna med ADHD kommer att bli jätte spännande, jag kommer att skriva om det när den tiden kommer  När jag var i Vara passade jag på att handla Stödstrumpor och div annat som jag skall ha med mig till Carlanderska tänk att det är "sista" måndagen i mitt gamla liv här hemma, nästa måndag kl 14.00 blir jag inskriven och Sören kommer att vara med när vi träffar läkaren och dietisten. Nu skall jag gå till tvättmaskinen,

Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0