6 Dagar kvar

Och idag är den 6 dagar kvar till op och jag har handlat det jag behöver så som stödstrumpor och mysdress, nästa gång jag handlar kläder hoppas jag att det är en betydligt mindre storlek, tänker försöka nöta på det jag har får ta fram symaskinen när det behövs, Jag har massor med funderingar kring hur det kommer att fungera efter operationen hur trött kommer jag att vara? Är idag jätte trött och saknar ork, är jätte hungrig och röksugen Djävul hoppas att det snart går över Jag vill inte börja röka igen efter operationen. Rädslor så som kommer jag at klara av att äta på bestämda tider, vad kommer jag att kunna äta? kan tro att detta är rädslor som jag får leva med fram till operationen
Vi hörs snart igen
Kompiskram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0