4 Dagar kvar

Idag är det fredag och bara 3 dagar tills jag skall läggas in och 4 till op dagen, Idag har jag införskaffat mig en "ny mobil" Glad med mp3 jag älskar att lyssna på ljudböcker så nu får jag allt i ett Väldigt Glad .
Läste lite vad man behöver ha med sig och jag tror att jag har allt hemma nu.
Ikväll är det första gången det känns lite trist att bara dricka modifast nu när det är sista helgen innan open.
Jag funderar en hel del på hur det kommer att fungera för mig efter operationen Konfunderad
Nu skall jag gå ut med mina älskade hundar måste försöka skingra tankarna annars är det risk att jag gör ett besök i kylen Vaaa?! och nu är jag sååå nära mitt mål Toppen! Ha en härlig fredagklväll
Kompiskram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hopp!!!

GUUUD, vad du är duktig!!!

Bara några dagar kvar... de går på ren vilja...

I morgon är idag igår...



Ser fram emot många nya shoppingturer tillsammans ;)

Ha en bra helg

Kramiz Maria

2009-09-25 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0