2 Dagar kvar till Op

Men fy vad nervös jag är! Åker ner till Carlanderska i morgon men just är det massor med tankar som rusar runt i huvudet, rädslor in för open, hur ont kommer jag att ha? vad händer om något går fel? Tänk om jag inte lyckas gå ner trots att jag är opererad? jag frågorna är många och svaren lär vänta på sig. Jag kan bara hoppas att denna dag går så att jag får åka till Carlandes och starta min resa, som tur är kommer Sören att vara med på inskrivningen och samtalen med Läkare och Dietisten för jag kommer troligen inte att minnas ett dugg av dessa samtal. Igår kväll kom Anna och David hit Anna hade med sig en hel kasse med kläder som hon har krymt ur! hon har gått ner 6 kg med hjälp av VV ur duktigt jobbat mammas tjej! De satt här och spelade kort med mig och huxflux hade kvällen gått. Nu skall jag gå och plocka ur det sista ur tvättmaskinen som skall packas senare idag, Kramar Birgitta

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hej!

Vill önska dig lycka till och säga att jag tycker du gör helt rätt och är modig! Har själv tänk tanken. Har flera omkring mig som har gjort denna operatinon och är helnöjda. Däribland en taxichaufför som jag träffar på jobbet. Han har operetats i två steg under våren och har nu gått ner 80 kilo (fast så många får inte du gå ner, då finns det ju ingen Birgitta kvar). Han är så lycklig och tycker att livet leker nu!

Tänker på dig imorgon!

Mvh Eva-Lena

2009-09-27 @ 13:42:52
URL: http://www.bredangen.se
Postat av: Anna

Lycka till i veckan du ska se att allt kommer gå som en dans.

Vi andra får vänta på den nya Birgitta här hemma :-)

Mvh. Anna

2009-09-28 @ 07:47:14
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Lena

Hej Birgitta,

Jag antar att det är gjort nu, skönt. Hoppas du mår bra. Tänker på dig. / Kram Lena

2009-09-30 @ 16:15:15
URL: http://www.lelica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0