10 Dagar kvar

 Idag är vinterns ved som gäller Det är skönt att ha dagen fullbokad för då tänker jag inte på att jag är hungrig, Igår hade jag planerat att åka med Sören till Götene men han fick åka själv jag bara orkade inte! Men han kom hem med ett kamoflageställ så nu ser jag honom inte ;0)) senare på kvällen gick han ut och lyckades skjuta en kråka ialla fall! tur att han inte är helt beroende av att fälla vilt för att få middag. Just nu sitter han ute och äter smörgås med stekt ägg medan jag tar en potatis och purjor soppa, samtidigt som jag tittar på reprien av Tinas matprogramm. Mycket bat i mitt huvud just nu så det är bäst att jag går ut på vedbacken igen,
Tjingeling vi hörs snart igen
Birgitta 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad du är stark, både sluta röka och bara "äta" pulver! Beundransvärt! Lycka till. Vi hörs. / Kram Lena

2009-09-20 @ 16:27:41
URL: http://www.lelica.se
Postat av: Anonym

Tack Lena,

Det låter nog värre än det är, men jag blir inte röksugen när jag inte äter och sedan är jag så motiverad att göra detta, kan tro att det blir svårare att inte röka när jag kommer hem,

kram

Birgitta

2009-09-20 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0