1 vecka kvar



Sista tisdagen här hemma i mitt "gamla liv" nästa tisdag jag kommer att vara hemma är jag opererad! Känns faktiskt helt overkligt men ack så underbart.
Här öser regnet ner idag och jag skall ta mig till Skara för att inhandla "myskläder" för att ha på sjukhuset och det blir det sista jag köper innan jag förhoppningsvis kan börja handla mindre storlekar, Jag har idag väkt mig och tyvärr har jag inte tappat så mycket som jag hoppats så den här veckans BMI är 36.6 men det går nedåt och jag har ju faktiskt slutat röka så jag får nog vara nöjd fast ni vet hur det är med mig, jag vill ju att allt skall gå så fort och helst vara klart igår! jag kommer att väga mig på måndag innan jag åker till Carlanderska,
Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0